Ducati 600 SS Desmo Wdowa

blog 2

Jej historia zaczęła się kilka lat temu, kiedy przyjechała do PL autostopem:

Wdowa1

Wdowa2

Jak widać w ostatniej chwili uciekła z niebezpiecznego kraju, gdzie czekała Ją niechybna śmierć a w najlepszym przypadku powolne dogorywanie gdzieś w ciemnej piwnicy, z daleka od widoku asfaltu i zapachu benzyny..
Mój Szwagier przywiózł Ją dla siostry, która w końcu olała temat a Wdowa- już po zmianie barw- trafiła do mojego garażu. Po kilku minutach naszej znajomości stała przede mną goła- drżącymi rękami rozebrałem Ją ze wszystkiego, co zasłaniało Jej wyjątkową sylwetkę- i patrząc na tą piękną Włoszkę zrozumiałem, że w moim życiu zaczyna się nowy rozdział…
Stopniowo pozbawiałem Ją wspomnień z poprzedniego życia i powoli wprowadzałem w mój Świat, w którym grzebiąc przeszłość miała narodzić się na nowo…
Zmieniając Jej wygląd i duszę, zmieniałem również swoje podejście do życia- coraz bardziej oddalałem się od plastikowego i sztucznego teatru cieni pełnego dalekowschodnich fajerwerków, niby kolorowych i różnorodnych a nudnych tak samo. Nad tym orientalnym bazarem Wdowa królowała prostotą formy, wręcz ascezą:

Wdowa3

Wdowa4

Wdowa5

Wdowa6

Wdowa7

Wdowa blog

Wdowa9

Z Wdową rozstałem się na krótko w 2010 roku- miałem burzliwy romans z Primadonną- Ducati 999 S, zakończony pod Bełchatowem jej zawałem serca i rozstaniem na zawsze. A skoro jednej wysiadło serducho- druga zaczęła nowe życie z serduchem od Ducati 900 SS, chciałem wpuścić do organizmu trochę świeżej krwi- zabieg dobrze znany współczesnym Damom…

anigifcropDucati-WDW-2012_25 IMG_5178

Skomentuj

